2012. január 11., szerda

Csak neked csak most.:!:D





Hát igen ez lenne Norbii.:DD Még soha nem gondoltam volna hogy egy ilyen bejegyzést is fogok majd tenni a blogomra de amit láttam tegnap(kedd) hogy az leirhatatlan még soha nem láttam őt focizni de a tegnap mikor csak a belemegítésen játszot már tudtam hogy ő erre született de ez semmi ugyanis volt négy csapat és mindenki játszot mindenki ellen volt egy csapat amivel nem ő kellet volna játszon de bevették mert verésre álltak és azt a kurva mindenit Norbiii kiegyenlített az egész edzésen őő rúgta a legtöbb gólt.Maga ahogy játszik csodálatos ahogy mozog leirhatatlan bár melyik sarokból őt szúrod ki a legjobban,leghamarább ő nem olyan hogy a végére kivan egyszóval nulla ahogy én láttam akkor jőn bele a legjobban s nem nyavajog mint egyessek jóót tett neki ez a 8 év edzés az biztos.:DD Gondolom most ha meglátja szerinte túúl sok hogy egy idézetel teli blogra kitettem őőt.Dehát igazáán egy ilyen semmiség miaz? Megérdemled Norbiii.:x.:x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése